zondag 25 januari 2009

Rooi Fluit

Dbcers, Ik ben natuurlijk na onze mooie natuur rit van afgelopen zaterdag door rooi Fluit meteen even terug gaan kijken op Google en dan zie je ook dat het heel erg mooi is daar in die rooi ( zie bijgevoegde foto's),
Sommige mensen vonden het heel erg mooi andere iets minder, Nick met z'n hoofd tegen een steen gevallen, hier en daar wat beschadegingen aan de fiets en weer andere met kapotte schoenen.
Voor degene die er niet bij waren zij kunnen dit altijd nog een keer fietsen, maar of er mensen van afgelopen zaterdag meegaan dat weet ik niet zo zeker.
Gr, Lex










6 opmerkingen:

Rick zei

Heel mooie foto's, jammer was ik te laat om mee te gaan.

Anoniem zei

Nee Rick, dat is niet jammer. Je had geluk. Als je dit wil zien, moet je je fiets thuis laten :)

Dikke Buiken Club Aruba zei

Hahaha, Ja Jan er is een tijd om te fietsen en een tijd om te 'natuurwandelen'.

Anoniem zei

Ja Ricky, het was zo mooi en spectaculair dat iedereen er nog over praat.

Lex

Anoniem zei

nu ik niet meer op aruba ben gaan de dbc ers pas echt op de avontuurlijke toer ik ben jaloers op de mannen en ik mis het fietsen op de woensdag en zaterdag nu al groeten aan iedereen uit het koude en natte nederland piet2

Anoniem zei

ps het was best makkelijk het wachtwoord