donderdag 30 juli 2009

Nieuw circuit Savaneta

Voor de wedstrijd van 9 Augustus wil Nick 'circuit dokter' Erasmus een nieuw parcour in gebruik nemen; Rock & Roll. Gisteren bij het testen met de groep van Tribal, merkte ik dat een gedeelte van het parcour (paars aangegeven), niet te berijden is door de grote Rock formaties en diepe kuilen die in de weg liggen aan het eind van de afdaling. Om dit gedeelte gereed te hebben voor de race verzoek ik technische ondersteuning van jullie. Ik zelf zit te denken dat we over een paar keien en kuilen een brug kunnen bouwen met palets. Of we kunnen ook met de stenen en keien die daar liggen iets verzinnen (Dave?)
Dus graag mij te informeren of jullie bereidt zijn om mij komende weekend te helpen met het laatste stukje.

1 opmerking:

Anoniem zei

laten we dit zaterdag een keer gaan fietsen.