woensdag 28 december 2011

Groetjes van Rob en Diana van Hulten

Hoi dikke buikers hier eindelijk een teken van leven uit Waalwijk,

Het is een drukke tijd die we hier achter de rug hebben. Na ons vertrek hebben we een goede vakantie gehad in Amerika. Jullie sponsoring is dus goed besteed en hier hoeven jullie dan ook geen spijt van te hebben. Diana en ik hebben het in ieders geval niet. Mooie tijd veel gezien en de moeite waard.
Terug in Nederland stond natuurlijk wat op het verlanglijstje. Ons huis hebben we in 1997 betrokken en was toe aan een opknapbeurt. Nou van het een komt het ander en uiteindelijk hebben we veel meer gedaan dan gepland. Dit betekende ook dat ik nergens anders tijd voor gehad heb omdat ik zelf het meeste gedaan heb samen met mijn vriend Joop. Gouden gooser met gouden vingertjes. Maar het resultaat is er en mag er zijn. Nu nog de kleine afwerkingen waar ik even geen zin in heb zo vlak voor kerst. Ik heb het afgelopen half jaar 2 maal op de fiets gezeten. 1 keer de "ride for roses" op een geleende fiets en 1 keer op mijn mountainbike. Voor de rest staat deze fiets trouw op me te wachten maar de bedoeling is wel dat hij wat vaker uit de garage komt en gebruikt gaat worden. Dit is wel een voornemen van me. Als ik zo filmpjes en foto's zie van Duo Xtreme dan gaat het hart sneller kloppen. De woensdag- en zaterdagmiddag was toch een leuke bezigheid. Aan minder fietsen hangt wel een voordeel en dat is dat er toch wat minder POLAR of ander soort bier naar binnen gaat. Niet dat ik afgevallen ben dus wat dat betreft kunnen jullie gewoon doordrinken na het fietsen. Nou weer genoeg gekletst zo'n grote prater ben ik niet en dus ook geen grote schrijver en voordat ik emotioneel wordt moet ik stoppen. Ik (we) missen jullie en wensen jullie (met jullie familie, relaties, etc) al het goeds in het nieuwe jaar 2012.

Groetjes Rob en Diana van Hulten

Geen opmerkingen: